Ana
Dagipoli

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ - THE TREE, Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ, 13-15-16-20 Ιανουαρίου 2018, 20:15

by - 6:03 μ.μ.



DAGIPOLI DANCE Co.
«Το Δέντρο»
Θέατρο Αλκμήνη
Αλκμήνης 8, Γκάζι
Αίθουσα χορού 
13,15,16,20 Ιανουαρίου
20:15





Τα δέντρα…. Ιεροκήρυκες της σιωπής…
Το σώμα του δέντρου.
Στον κορμό του χαραγμένα χίλια δαχτυλίδια, σημάδια ιερά.
Ρίζες γερές χωμένες βαθιά στην καρδιά της γης και του άπειρου, παλεύουν με όση δύναμη έχουν, όρθιο να το κρατούν.
Ιερό, άφθαρτο είναι το δέντρο.
Το δέντρο λέει: ….."Είμαι δυνατό, εμπιστέψου με. Δεν ξέρω τους προγόνους μου, ούτε τους απογόνους μου... στέκομαι εδώ να φυλάω το μυστικό της ιερής μοναξιάς μου, του σπόρου μέσα μου”
Οι σηματοδότες είναι μέσα μου... αυτούς ακούω και στέκω εδώ".






Σύλληψη - χορογραφία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ

Βοηθός χορογράφου: Δάφνη Αντωνιάδου

Μουσική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Σκουρλής

Χορεύουν: ΔΑΦΝΗ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, ΑΝΝΑ ΒΑΛΑΡΗ, ΕΛΕΝΑ ΜΠΟΤΗ, ΕΛΕΝΑ ΤΣΙΚΑΛΑ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΜΠΑΞΗΣ, και ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ

Τιμή εισιτηρίων : 10 &7 ευρώ
Προπώληση Viva.gr




0 Comments